onsdag den 24. august 2011

uh, jeg ku ...

- købe mig fattig på MEGET kort tid på diverse kagesider/butikker ..

der er jo et væld af ting jeg tænker at det må jeg eje, den kan jeg ik leve uden, ej det var smart, det må gøre mit arbejde lettere osv .. ku blive ved..

det simpelthen en hel verden af ting der åbner sig når bare man lige kigger lidt .. der findes jo sååå mangte helt fantastiske ting..

godt jeg har fødsesldag om 3 måneder, må igang med at skrive alt det ned jeg ønsker mig både til fødselsdag og jul .. :)

har i øvrigt forsøgt mig med de populære popcakes - og kan kun sige OMG! - jeg blev klogere.. det så jo så nemt ud .. men det var så nok det eneste det ikke var ..
det helt sikkert noget der kræver lidt mere både tid og øvelse..
men de smagte fantastisk.. brugte oreos og philadelhia ost :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar